Mproof, een toonaangevende provider van servicedesk software, bereidt zich voor op de opening van een nieuw kantoor in Singapore in het najaar van 2020. Het doel: betere lokale ondersteuning en direct contact met klanten in Azië.
De omzetstijging bij klanten in de Verenigde Staten markeert de volgende stap in de strategie van Mproof om lokale aanwezigheid in Azië te realiseren. “Azië is een strategisch belangrijke markt met een aanzienlijk groeipotentieel”, zegt Gerben van Kesteren, CEO van Mproof. “En Mproof heeft door de jaren heen een goede naam opgebouwd in de Aziatische servicemanagementbranche.”
Mproof werkt sinds 2015 samen met een van de top 3 banken in Maleisië. De bank maakt gebruik van Mproof’s ITSM-software, Clientele ITSM. Zowel in Maleisië als in andere branches in de regio. Wat begon met het implementeren van een oplossing voor wijzigingsbeheer, groeide uit tot een langdurige samenwerkingsrelatie waarin continue procesverbetering centraal staat.
Van Kesteren: “Het is tijd om een sterke lokale aanwezigheid op te bouwen in Azië, zodat we nauwer met bestaande en nieuwe klanten kunnen samenwerken en onze resellers beter kunnen ondersteunen.”
Meer weten over de opening van het nieuwe kantoor Singapore? Neem contact op voor meer informatie.
"*" geeft vereiste velden aan
Over Mproof
Mproof is een toonaangevende leverancier van service management software en service. Duizenden gebruikers over de hele wereld gebruiken dagelijks onze service management software. Via de beproefde ‘7 stappen tot succesvol ITSM’-methode garandeert Mproof efficiëntere processen tegen lagere kosten.