SLA’s en klanttevredenheid
Heeft u een IT Service Management organisatie en moeite om de klanttevredenheid te borgen? Lees in onze uitgebreide whitepaper onze 5 handige tips om uw SLA’s te behalen en de klanttevredenheid te verbeteren.
Heeft u een IT Service Management organisatie en moeite om de klanttevredenheid te borgen? Lees in onze uitgebreide whitepaper onze 5 handige tips om uw SLA’s te behalen en de klanttevredenheid te verbeteren.
Is uw bedrijf klaar voor de Algemene Verordening Gegevensbescherming? De verordening kan grote gevolgen hebben voor uw IT-organisatie, omdat deze alle informatie rondom persoonsgegevens verwerkt. Met onze handige checklist ontdekt u of u voorbereid bent.
IT Service Management implementeren is een omvangrijke klus. Het geheim is een naadloze mengelmoes van processen. Daarom hebben de consultants van Mproof ‘de 7 stappen tot succesvol ITSM’-methode ontwikkeld.
Het COA is de uitvoerende overheidsinstelling in Nederland inzake de opvang van asielzoekers. Op diverse locaties verspreid over het hele land maakt het COA gebruik van Clientele ITSM.
Bij Mproof geloven we in uitstekende service. Daarom helpen we u graag met het verbeteren van uw service-organisatie. U kunt geheel vrijblijvend onze groeiende bibliotheek raadplegen met nuttige tips en informatie om kosten te besparen, een uniforme werkwijze te garanderen en inzicht te krijgen in de performance van uw service-organisatie.
Heeft u vragen? Dan helpen we u graag verder.
Service Management staat nooit stil. Als IT-professional wilt u natuurlijk goed op de hoogte blijven van trends en ontwikkelingen in de markt. Op het blog van Mproof leest u daarom het laatste nieuws over Service Management voor interne en externe dienstverleners. Bovendien verschijnen er ook handige tips en achtergrondartikelen over zaken als USM, Lean-IT en ITSM-software.