Kosten besparen dankzij ITSM-software als cloudoplossing
Al ruim een decennium gebruikt Portbase Clientele ITSM om SLA’s te behalen en de klanttevredenheid te garanderen. Dit najaar is Portbase overgegaan naar Clientele ITSM als cloudoplossing.
Al ruim een decennium gebruikt Portbase Clientele ITSM om SLA’s te behalen en de klanttevredenheid te garanderen. Dit najaar is Portbase overgegaan naar Clientele ITSM als cloudoplossing.
Ontdek hoe u ervoor kunt zorgen dat alle (extra) uren die worden gemaakt, ook daadwerkelijk gefactureerd worden. Met een overzichtelijke PowerPoint-presentatie wordt uitgelegd hoe u uw facturatie-processen kunt inregelen.
Krijg meer inzicht in de status van uw service-organisatie. Ontdek waar de verantwoordelijkheden liggen binnen uw organisatie. Jelle Visser van ValueBlue legt op een heldere manier uit hoe u vervolgens overlap in uw applicatielandschap kunt voorkomen.
Bij Mproof geloven we in uitstekende service. Daarom helpen we u graag met het verbeteren van uw service-organisatie. U kunt geheel vrijblijvend onze groeiende bibliotheek raadplegen met nuttige tips en informatie om kosten te besparen, een uniforme werkwijze te garanderen en inzicht te krijgen in de performance van uw service-organisatie.
Heeft u vragen? Dan helpen we u graag verder.
Service Management staat nooit stil. Als IT-professional wilt u natuurlijk goed op de hoogte blijven van trends en ontwikkelingen in de markt. Op het blog van Mproof leest u daarom het laatste nieuws over Service Management voor interne en externe dienstverleners. Bovendien verschijnen er ook handige tips en achtergrondartikelen over zaken als USM, Lean-IT en ITSM-software.