Clientele ITSM is een krachtige software suite die een perfecte basis biedt voor de volgende stap naar succesvol IT Service Management. De vergoeding voor het gebruik van de Clientele software is altijd gebaseerd op het gebruik door medewerkers van de serviceorganisatie. Een ongelimiteerd aantal aanmelders is hierbij inbegrepen. Dit zorgt voor zeer transparante kosten en schaalbare investeringen.
De voordelen van Clientele ITSM.
Organisaties kunnen door het gebruik van Clientele ITSM processen automatiseren en de dienstverlening aan interne en externe klanten optimaliseren. Dit brengt o.a. de volgende voordelen met zich mee:
- Verhogen van de klanttevredenheid door beter service management
- Processen kunnen worden geoptimaliseerd en vervolgens geautomatiseerdClientele ITSM is de basis voor een uitmuntende service naar uw klanten, en dat komt uw winstgevendheid ten goede. Hoe beter u erin slaagt de IT-beheerkosten te drukken, hoe meer u kunt investeren in nieuwe ontwikkelingen die waarde toevoegen aan uw organisatie.
De drie belangrijkste elementen voor succesvol IT Service Management: ‘People, Process en Product’, hebben we gecombineerd in een integrale dienstverlening waarmee wij u ondersteunen bij het bereiken van uw IT Service Management doelstellingen en ervoor te zorgen dat u maximaal profiteert van uw investering in Clientele ITSM.
Kijk voor meer informatie op onze speciale actiepagina van Clientele ITSM.
Heeft u nog aanvullende tips voor het gebruik van onze software? Laat ze dan achter in de reacties.