U wilt het uw klanten gemakkelijker maken en tegelijkertijd alle bijbehorende processen efficiënter inrichten. Het lijkt een onmogelijke opgave. Maar dat is het niet. Volg de Online Open Portal Training op donderdag 30 juli 2020 en haal het maximale uit Clientele ITSM. U leert uw Clientele ITSM-klantportaal zo in te richten dat het aansluit bij de wensen en eisen van uw klanten en uw service-organisatie. Interesse? Meld u meteen aan.
Een betere klantbeleving en een efficiëntere service-organisatie
Tijdens de training maakt consultant Frank Eerland u wegwijs in de diverse onderdelen van het Clientele ITSM-klantportaal. U leert welke onderdelen van Clientele ITSM voor uw organisatie relevant zijn en hoe u de verschillende onderdelen van Clientele ITSM beheert die raakvlakken hebben met uw klantportaal. Zo houden u en uw gebruikers beter grip op de processen.
Na de training kunt u zelfstandig aan de slag met het inrichten en beheren van uw gepersonaliseerde klantportaal. U kunt de Sharepoint interface aanpassen aan uw huisstijl, zodat gebruikers zich meteen vertrouwd voelen.
Klinkt goed?
Meld u nu aan voor de Online Portal Training op donderdag 30 juli.
De training start om 9:00 in Teamviewer. Uiteraard krijgt u dezelfde ondersteuning op afstand, zoals u dit normaal gesproken fysiek van ons gewend bent.
De kosten zijn €395,- per deelnemer.
★★★★★
“De ITSM-software van Mproof is zeer uitgebreid. Ik raakte daardoor het overzicht deels kwijt. Sinds het volgen van de training, heb ik bepaalde mogelijkheden beter onder de knie gekregen. Ik kan het klantportaal nu volledig naar wens inrichten.”
Frans de Jong | Zorggroep Florence
★★★★
“De online omgeving werkte prima en was eenvoudig te installeren.”
Kirsten Beelen | Zorg en Zekerheid