Net als uw auto of uw woning heeft ook uw Service Management organisatie regelmatig onderhoud nodig. De wereld van ITSM verandert immers razendsnel en u bent niet altijd in de gelegenheid om elke nieuwe ontwikkeling direct te implementeren.
De ontwikkelingen gaan razend snel.
Op het gebied van Service Management gebeurt er van alles. ITSM kan grofweg worden onderverdeeld in ITIL en ISM methodes en daarbinnen zijn alweer nieuwe processen gaande, zoals Lean-IT.
Het is voor grote service-organisaties lastig bij te houden, zeker als ze druk bezig zijn hun bestaande Service Management-processen op orde te krijgen.
Om deze reden hebben wij onze unieke Service Management ‘Health Check’ geïntroduceerd.
Grip op uw service-organisatie met de Health Check.
De Health Check duurt één dag. Na afloop krijgt u antwoord op een aantal belangrijke vragen.
- Past de inrichting van uw ITSM-applicatie, zoals Clientele ITSM, nog wel bij de huidige doelstellingen?
- Weet u wat de volgende stap is om verder door te kunnen groeien binnen het groeifasemodel?
- Zijn de processen van uw serviceorganisatie voldoende gestandaardiseerd en geautomatiseerd?
- Werken uw medewerkers voldoende klantgericht? En is hun werkwijze geuniformeerd?
- Heeft u voldoende zicht op de prestaties?
Al deze vragen komen tijdens de Health Check aan bod. Aan het eind van de dag bespreken wij onze bevindingen met u en leggen deze vast in een overzichtelijk rapport. Hierdoor heeft u een prima basis voor het definiëren van doelen voor de benodigde verbeterslagen. U kunt er de volgende dag direct mee aan de slag! Mocht u aanvullende hulp nodig hebben bij de uitvoering van de verbeterpunten, dan kunnen onze consultants u daar uiteraard bij begeleiden.