Mproof, specialist in Service Management, heeft als eerste bedrijf in Nederland de Unified Service Management-accreditatie behaald. De USM-methode voorziet in een gestandaardiseerd managementsysteem waarmee een serviceorganisatie z’n mensen, z’n middelen, z’n werkwijzen, en z’n services managet.
Snel en goedkoop in control van uw werkwijze komen.
Unified Service Management is in te zetten bij alle dienstverlenende organisaties en afdelingen. De methode biedt een eenvoudig leerbare werkwijze, gebaseerd op bedrijfskundige principes. Met USM komt de organisatie snel en goedkoop in control van z’n werkwijze, waardoor orde en rust ontstaat, en ruimte voor de benutting van de creatieve potentie van medewerkers. Stichting SURVUZ heeft de USM-methode ontwikkeld als standaard management-systeem.
Deze methode werkt niet vanuit practices (voorbeelden van praktijken van anderen), maar start bij de basis met heldere principes. Van daaruit werkt een organisatie met USM stap voor stap naar de gewenste practices toe.
Een dienstverlenende organisatie kent slechts vijf processen om alle acht workflows van een serviceorganisatie mee samen te stellen. Dit heldere en eenvoudige uitgangspunt maakt het voor elke dienstverlener mogelijk het werk onder controle te krijgen en tools effectief in te richten. Die controle opent vervolgens de deur naar service excellence en innovatie.
Als eerste geaccrediteerd en gecertificeerd.
Bij de audit die door stichting SURVUZ is uitgevoerd, is Clientele ITSM cum laude geslaagd voor USM ondersteuning. Dat maakt van Clientele ITSM de eerste software wereldwijd die werken volgens de USM-methode mogelijk maakt. Tevens zijn wij als Mproof zijnde geaccrediteerd als implementatie-partner. Daarmee bent u bij ons in goede handen als het op Unified Service Management aankomt. Wilt u uw favoriete werkwijze combineren met krachtige ITSM software, dan moet u bij Mproof zijn!
Over Mproof.
Al bijna 20 jaar is Mproof toonaangevend leverancier van Service Management-software en -diensten. Op basis van de ‘7 stappen tot Succes‘-formule helpt Mproof haar klanten efficiënter te werken tegen lagere kosten. De software, Clientele ITSM, is in eigen beheer ontwikkeld en wordt door duizenden mensen wereldwijd gebruikt bij het behalen van hun Service Management-doelstellingen.