Service Management-software is van onschatbare waarde voor kleine en grote service-organisaties, in het binnen- en buitenland. Dit soort software stelt gebruikers in staat eenvoudig service aanvragen, incidenten en RFC’s in te voeren, bij te houden en te voltooien en helpt daarmee om bedrijven gestructureerder te werken en betere resultaten te behalen. Dat is al jaren zo, en dat zal voorlopig ook nog wel zo blijven. Daarom is er nu Service Hub.
De manier waarop mensen tegenwoordig werken, verandert wél. Onze software-applicatie maakt het mogelijk om te werken zoals jij wilt, waar je maar wilt. En natuurlijk met een zeer gebruiksvriendelijke interface, waarbij informatiebeveiliging voorop staat.
De brand promises van Service Hub.
Service Hub is een revolutionaire Service Management-applicatie. Al vanaf de start van de ontwikkeling is rekening gehouden met de eisen die tegenwoordig gesteld worden aan moderne software. Service Hub maakt werken in- en aan je service-organisatie een stuk eenvoudiger, dankzij de volgende brand promises.
- Werken waar je maar wilt, wanneer je maar wilt.
- Aanpasbaar aan je wensen.
- Naadloze integratie met applicaties van derden.
- Makkelijk en veilig te gebruiken.
Werken waar je maar wilt.
We beginnen bij het begin. Voor het gebruik van Service Hub is geen aparte installatie meer nodig. Het enige wat je nodig hebt is een moderne browser. Het maakt niet uit welke. Gebruikmaken van de software kan vanaf elk device, of het nu een smartphone, tablet, laptop of desktop betreft. De software past zich namelijk automatisch aan de grootte van het scherm aan. Ideaal voor bijvoorbeeld Field Engineers, die bijvoorbeeld meldingen op locatie willen inzien.
Aanpasbaar aan je wensen.
Software applicaties moeten kunnen meegroeien met je organisatieprocessen, zonder het gedoe van maatwerk en ingewikkelde aanpassingen. Daarom biedt Service Hub ongekende flexibiliteit in hoe je de applicatie wilt gebruiken. Creëer bijvoorbeeld je eigen weergaves en zoekopdrachten bij het uitvoeren van de dagelijkse werkzaamheden.
Samenwerken op een heel ander niveau.
Zou het niet mooi zijn als je service management-software eenvoudig overweg kan met de overige bedrijfsapplicaties? Service Hub biedt dankzij de integratie met Zapier koppelingen met de populairste software-pakketten, waaronder Facebook, Twitter, Microsoft Dynamics, Dropbox, SalesForce, MailChimp, Slack, chatapplicaties en Google Drive. Zo kan Service Hub echt het hart van je service-organisatie vormen.
Zeer gebruiksvriendelijke interface.
Gebruikers stellen steeds hogere eisen aan de interface van een software-product. Het moet gebruiksvriendelijk, overzichtelijk, snel en intuïtief werken. Service Hub is gebaseerd op Material Design, de gebruikersinterface die door Google is ontwikkeld. Iedereen met een recente Android-telefoon zal zich meteen vertrouwd voelen bij het gebruik van de software-applicatie. Zoals je mag verwachten is onze applicatie bovendien zeer veilig in het gebruik.
Eind dit jaar kun je ermee aan de slag.
Service Hub vormt de perfecte aanvulling op Clientele ITSM, de bekroonde ITSM-suite die overal ter wereld wordt gebruikt. De eerste versie is dit najaar verkrijgbaar. Ondertussen blijft ook Clientele ITSM de komende jaren nog actief ondersteund worden door ons ontwikkelteam.
Ik ben benieuwd naar je eerste indruk rondom Service Hub. Laat je mening achter in de reacties hieronder. En heb je vragen? Dan hoor ik ’t graag van je.