“Clientele ITSM heeft onze change en incident management processen drastisch verbeterd.”
Toen CIMB Group—een toonaangevende universele ASEAN-bank—in 2014 bij Mproof aanklopte, was er eigenlijk nog geen sprake van change management binnen de organisatie. IT-medewerkers renden letterlijk van kantoor naar kantoor voor goedkeuring. Papieren formulieren stapelden zich op. En de zoektocht naar de juiste formulieren voor een audit kostte dagen.
Dankzij Clientele ITSM is het afhandelen van een Request for Change (RFC) niet langer meer een kwestie van dagen, maar van minuten. En nu ze hun RFC’s aan gerelateerde incidenten kunnen koppelen, bevindt alle informatie zich op één plek. Handig voor IT-medewerkers én voor auditors, die nu met één druk op de knop toegang hebben tot de juiste informatie.
Uiteindelijk hebben de snellere, veiligere en efficiëntere processen geleid tot een hogere klanttevredenheid bij CIMB.
Benieuwd naar het volledige succesverhaal? Download de klantcase en ontdek hoe CIMB haar change en incident management processen drastisch verbeterden met Clientele ITSM.
Nog één stap…
*Mproof gaat vertrouwelijk om met uw gegevens (zie privacy). Uiteraard kunt u zich op ieder gewenst moment weer uitschrijven via de uitschrijflink in de nieuwsbrief of door te mailen naar info@mproof.nl.
“Vroeger was het afhandelen van een Request for Change (RFC) een vervelend proces dat dagen kon duren. Nu is het een kwestie van minuten.”
William Tan, Head of Service Management bij CIMB Group