
Een betere werkwijze in uw organisatie dankzij USM
Als professional op het gebied van service-management en dienstverlening bent u waarschijnlijk al goed bekend met methodes als ITIL en ISM om uw service-organisatie zo goed mogelijk te laten functioneren. Maar nu heeft Jan van Bon, één van grondleggers van de ISM-methode, samen met de Stichting SURVUZ een nieuwe managementmethode voor dienstverlenende organisaties ontwikkeld: USM.
De methode beschrijft een gestandaardiseerd management-systeem voor het inrichten van de organisatie, de werkwijzen en de middelen van een dienstverlener. USM is gebaseerd op bedrijfskundige principes en is geschikt voor service-organisaties die grip op hun werkwijze, besturing en prestaties willen krijgen.
“We wilden graag de zelfredzaamheid onder eindgebruikers naar een hoger niveau brengen, zodat we zelf meer tijd over houden voor het verbeteren van de service-organisatie. De portal van Clientele ITSM bleek gelukkig zo eenvoudig te configureren in de webomgeving, dat dat geen enkele uitdaging heeft gevormd.”
