Met de informatie die we in de loop der jaren hebben verzameld en nu met u delen, ontdekt u hoe u uw SLA’s beter kunt bewaken en uw afspraken kunt blijven nakomen.
RAV IJsselland is de ambulancedienst voor het westelijk deel van Overijssel. Met ruim 20 ambulances zorgen ze voor het vervoer van patiënten van- en naar de ziekenhuizen. Dankzij Clientele ITSM en het self-service portaal wordt de dienstverlening steeds beter.
Swisslog is in Nederland actief op het wereldwijde distributiecentrum van Wärtsilä, in Kampen. Daar leveren zij de data warehouse en aanvullende IT-oplossingen. Tegenwoordig maken ze optimaal gebruik van de mogelijkheden die Clientele ITSM te bieden heeft, zoals het Self-Service Portaal.
Herkent u dat? Dat u als procesmanager eigenlijk vooral bezig bent om alledaagse brandjes te blussen? Terwijl het als procesmanager belangrijk is om een ‘helikopter-view’ te hebben en continu te monitoren of de procedures nog wel gevolgd worden.
Switch is in 2010 gestart met het gebruik van Clientele ITSM. Inmiddels werken diverse afdelingen met de software, zoals de servicedesk, de afdeling projectmanagement en de engineers.