SLA’s en klanttevredenheid
Heeft u een IT Service Management organisatie en moeite om de klanttevredenheid te borgen? Lees in onze uitgebreide whitepaper onze 5 handige tips om uw SLA’s te behalen en de klanttevredenheid te verbeteren.
Is de klant bij u echt koning? Stelt u alles in het werk om de klant tevreden te krijgen en te houden? Met onze hulpmiddelen en artikelen ontdekt u hoe u van klanttevredenheid in uw service-organisatie een topprioriteit kunt maken.
Heeft u een IT Service Management organisatie en moeite om de klanttevredenheid te borgen? Lees in onze uitgebreide whitepaper onze 5 handige tips om uw SLA’s te behalen en de klanttevredenheid te verbeteren.
Is uw bedrijf klaar voor de Algemene Verordening Gegevensbescherming? De verordening kan grote gevolgen hebben voor uw IT-organisatie, omdat deze alle informatie rondom persoonsgegevens verwerkt. Met onze handige checklist ontdekt u of u voorbereid bent.
IT Service Management implementeren is een omvangrijke klus. Het geheim is een naadloze mengelmoes van processen. Daarom hebben de consultants van Mproof ‘de 7 stappen tot succesvol ITSM’-methode ontwikkeld.
Het COA is de uitvoerende overheidsinstelling in Nederland inzake de opvang van asielzoekers. Op diverse locaties verspreid over het hele land maakt het COA gebruik van Clientele ITSM.