Kosten besparen dankzij ITSM-software als cloudoplossing
Al ruim een decennium gebruikt Portbase Clientele ITSM om SLA’s te behalen en de klanttevredenheid te garanderen. Dit najaar is Portbase overgegaan naar Clientele ITSM als cloudoplossing.
Uw service-organisatie stroomlijnen hoeft helemaal niet duur te zijn. Met onze hulpmiddelen ontdekt u hoe u eenvoudig een start maakt met het optimaliseren van uw processen, zonder investeringen te hoeven doen. Er is meer mogelijk dan u denkt.
Al ruim een decennium gebruikt Portbase Clientele ITSM om SLA’s te behalen en de klanttevredenheid te garanderen. Dit najaar is Portbase overgegaan naar Clientele ITSM als cloudoplossing.
Ontdek hoe u ervoor kunt zorgen dat alle (extra) uren die worden gemaakt, ook daadwerkelijk gefactureerd worden. Met een overzichtelijke PowerPoint-presentatie wordt uitgelegd hoe u uw facturatie-processen kunt inregelen.
Krijg meer inzicht in de status van uw service-organisatie. Ontdek waar de verantwoordelijkheden liggen binnen uw organisatie. Jelle Visser van ValueBlue legt op een heldere manier uit hoe u vervolgens overlap in uw applicatielandschap kunt voorkomen.