Heeft u moeite om ITSM-processen succesvol in uw organisatie te implementeren?
Ontdek met onze hulpmiddelen hoe u uw service-organisatie doelmatiger kunt laten functioneren en een uniforme werkwijze in uw bedrijf bewerkstelligt.
SPIE is een Frans bedrijf dat gespecialiseerd is in het ontwerpen en bouwen van energie-efficiënte installaties. Sinds enkele jaren wordt gebruik gemaakt van de expertise van Mproof. In de klantcase leest u wat de ervaringen zijn.
Het kan zijn dat uw service-organisatie nog niet helemaal functioneert zoals u het voor ogen heeft. Business simulaties kunnen helpen. Hiermee krijgt u handvaten bij het doorvoeren van veranderingen in de praktijk.
Jan van Bon, één van grondleggers van de ISM-methode, heeft met de Stichting SURVUZ een nieuwe managementmethode voor dienstverlenende organisaties ontwikkeld: Unified Service Management. In dit webinar ontdekt u alle voordelen hiervan.
De Hypothekersassociatie is de organisatie achter alle vestigingen van De Hypotheker. De centrale service organisatie gebruikt al jarenlang Clientele ITSM.
KPN Internedservices groeide zowel in het aantal medewerkers als in het aantal klanten. Er was daardoor behoefte aan een meer professionele ICT-omgeving.